sorry enna del..

tre dagarsedan, gasnka kass men wtf?? jag har haft möe och göra... säger vi:D

fredagen kom som sagt och den övnjöts med en handling på kvällen, sedan käkade jag och erik lite godis framför tvn och jag hade sytt färdigt mina 80 tals kläder så jag var jäkligt nöjd
lördagen kom och efter en massa strul med försenade bussar och försenade gubbar sååå kom vi äntligen iväg, ca 7 minuter sena till hillaredstrampet kom vi äntligen iväg iallafall...
jag måste säga att vi ägde varenda gren, förutom flaggorna, tipspomenaden, dominot osv:D men annars var vi bäst:D haha vi placerade oss iallafall på 29 plats av 40 startande, inte bäst men inte sämst heller:D
sedan på kvällen var det lite fest på byggdegården, det dåliga tyckte jag lite var att alla var separerade, såå jag hamnade vid ett lugnare bord, inget fel med det, jag känd enågra där men det var liksom inte de samma som att sitta med mina egna:D men men, dansade(bröt knät) jo det kändes verkligen så, kunde inte vrida knät för då kändes det som det gick ben mot ben,... väldigt obehagligt... har haft de så innan men jag antar att dansen satte sina spår.. men helt okey.... hade fått fotskav av mina skor med på trampet, men jag överlever... :D mina skor var bäst ändå.. haha

igår söndag tvingade pappa upp oss tidigt, iallfall för mig som kom i säng kl 1, men han skulle hjälpa oss sätta i de nya dörrarna, såå upp var det, åt frukost och plockade iordning allt. helt ok..
såå bilder kommer, han ska sätta i den sista dörren idag, såå sen e de nästan klart för målning och tapetsering:D

så idag ingde debbi och ville ha med mig till götet så jag sitter igentigen på övertid för jag måste sminka mig ochså:D sååå ikea here i come.. :D

Kommentarer
Nathalie säger:

Haha vi var ju hur grymma som helst! Om vi kör igen nästa år så tycker jag nästan att vi skippar efterfesten va? Vi hade ju lätt kunnat göra det bättre själva... :-)

2011-09-12 | 11:51:38
lina säger:

Det lät som du hade kul på trampet iallafall:)

Har du bestämmt vilken tapet du ska ha en? kommer nog att bli toppen!!

Kram...

2011-09-13 | 18:35:08
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/
Klara säger:

Kan du inte slänga upp en bild på outfiten så man får se Anneli alà 80-talet?! ;)

2011-09-14 | 17:55:17
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback