midgård?

erik tittar på de nu, han har gjort de de senaste för tvn inte fungerar... :D telefonen kan ju kvitta men när nätet liksom krånglar och tvn, man blir snäppet handikappad, jaha nu snart ska jag gå och se om mina parfymer har kommit som jag beställde igår, helt knäppt va snabbt det kan gå... alltså fucking snabbt, beställde igår vid 14 och dom kom idag, knäppt va??

okey har också kommit fram till ett bra att veta idag, iallafall för mig själv! jag har en förmåga att lägga skivor på solskyddet, det liksom ligger bra där och den blir inte repig, men så händer det ju att solen kikar fram och man utan att tänka sig för sliter ner skyddet och pang får skivan i pannan och sedan studdsar den ned på golvet och förstörs... lol och detta har hänt ett x antal gånger sååå memmo för mig, INGA skivor på solskyddet-...

jaha? nätet ligger nere och telefonen, fortfarande.. det betyder att jag vart utan telefon och tv ca 13 dagar... knäppt va? allt e bra knäppt... men idag tog jag tag i det och plockade ut det mobila bredband som jag fick a telia i början av perioden... fungerar bra! hoppas bara nätet kommer igång.. för det e snabbare än de mobila..
:D

jaha? va ska man göra mer?? skriva mer? måste börja träna hästen med, hubertuss närmar sig nämligen... och hon har kondition, men lite mer borde jag kunna få i henne eller? ska bli kul, dock ska jag bara komma på en bra runda... en som inte är för blöt om man säger så:D

Kommentarer
Klara säger:

Hoppas jag kan vara med i år igen! Skulle va jättekul!!

2011-09-29 | 19:34:08
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback