jaha så va de söndag..

och loppisarna är avklarade... igår var jag på gärdhem, köpte:
1 trä bricka
1 kruka
4 böcker
1 mp3 spelare

NU i efterhand när jag kikat närmare på mp3 så insåg jag att den kanske är en billig kopia.. men nja ska rådfråga med experten tänkte jag så får jag se:D men man vet ju aldrig, värd 40 kr var det hursom och det är 4gb såå man får ju plats med en del:D

idag var jag i sexdrega på loppisen, köpte:
2 lakan
3 kuddlakan
(brodyr på dom)
1 spegel
och 7 glas som debbi ska få:D men hon är inte hemma förän 4 tror jag:D ska med dom till henne antagligen innan vi åker till Moa och daniel ikväll... såå :D ha en fortsatt trevlig ångestfylld söndag, nog ska jag ha det, har ett berg av tvätt nämligen..
och imorgon är det jobb:/ men det 'r skönt att jobba... men surt att man inte har fast... suck

Kommentarer
Klara säger:

SV: Nej jag har inte läst ut den ;) Har nästan precis kommit in i den! Den är ganska bra faktiskt :)<3

2011-09-25 | 18:19:11
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
lina säger:

ofta en mp3 spelare bara kosta 40kr!! BILLIGT:D Hoppas den funkar så bra att d kan ladda ner musik och lyssna på det med:)

2011-09-25 | 20:20:46
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback