hej håå..

jag ska bara tillägga att nätet krånglar här hemma såå jag hoppas jag kan uppdatera lite mer hedanefter, ska iallfall bättra mig enna del.. lovar:D

JO visst ska jag slänga ut bilder på allt som hänt de sista men jag tänker inte ta det nu när nätet kommer och går för risken är att jag börjar med hela alltet och så kan jag inte publicera det ändå...

jaha? beställde ny telefon för en veckasedan.. den har inte kommit än? konstigt va?? lol jag är inte förvånad, när dom sa att dom inte hade dne inne och dte kunde ta en vecka så tänkte jag... aha? visst! med min tur tar det väll 4 veckor till right? såå man får snällt vänta, men bara nån vecka till, sen får man gå till en annan butik? för fan??? ska man inte få en telefon som butiken borde ha inne? låter helt sannslöst hursom..

jaha? regnet öser och det blåser halvstorm, inte idag dock, idag ser det ut att klarna upp en del.. vilket är spännande:D vi får hoppas på lite mindre regn då?

och eftersom tvn inte fungerar(tack vare telefonen((digitaltv))) såå får man ta lite film:D kollade på bad teacher igår.. ska se om man kan ta thor idag:D men shöööös på er så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback