godmorgon

klockan e snart sju, låg i sängen innan och vred mig lite undrade om jag verkligen skulle gå upp så tidigt, men så ville affe ut så då drog jag upp mig och ska nu strax gå och göra mig lite te, uppdateringen om förkylningen lyder såhär, lite ont i halsen på morgonen men just nu mest snorig, men jag är piggare nu och tror förkylningen e påväg över, vilket känns heeeelt okey för min del, har inte vart så jobbig fökylning men jag brukar max vara fökyld i några dagar, denna e över en vecka nu tror jag...

imorgon e de trampet så jag hoppas innerligt att jag är på hugget då, ska sy de sista idag och de ska bli nice tror jag:D 80talet here i come:D

bokade in pappa på lördag att han skulle hjälpa oss med dörrarna men så kom jag ju på att jag inte e hemma då, sååå får boka om han till söndag, hoppas de går ändå:D sååå shöööss på er

Kommentarer
lina säger:

sv: hhehehe jo jag vet det men jaag kani inte ändra sånnt. och Klara har inte gjort det så de är därför:)



jasså hoppas klänningen blir bra eller vad det är som du ska sy:)

2011-09-09 | 07:58:27
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/
lina säger:

sv: 20 så det är snart;)

2011-09-10 | 11:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback