god fredag?

vaknade av att erik sa de va strömavbrott imorse.. men de e ok nu.. alltså vi fick tillbaka den imorse då:D
hursom så ska jag bara skriva en snabbis här, har grejat lite ute och lite inne idag, ute städade jag med affe, var ute med hundrana och plockade mossa, sedan byggde jag en trälåda, satte i ljungen jag köpte häromdagen och prydde med vitmossan jag plockat med hundarna:d damn va vitmossa jag hittade:d sjukt möe så det är dit jag ska gå och plocka inför julen tänkte jag:D

jaha? inne har jag målat två brickor som jag ska skriva lite fin text på sen, bild kommer:d

jaha? fredag idag, det betyder fredagsmys, men det senaste i detta hushållet har vart upp och ner så vi får se vad som händer, de jag vet är att jag jobbar hela nästa vecka:D så skönt..
lite surt att jag inte hittat nått nytt men vad ska man göra? suck

nää slänger in en liten bild följt av en underbar låt jag hittat, texten e greate!!


kom fram till att han vuxit en del på ett år:D lol

Kommentarer
Klara säger:

Tänk att han har vuxit så mycket, han är väl nästan 6 gånger större nu? ;) Det är helt sjukt vad de växer! Tänk om vi skulle växa så mycket på ett år :O

2011-09-17 | 21:17:53
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Lina säger:

Oj han har vuxit en hel del på ett år.

Närkommer bilderna på dörrarna??:D

2011-09-18 | 07:59:16
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback