tisdag...

alltså vad det känns heltknäppt att jobba natt, dygnet är så felvrängt att jag knappt fattar nått..
det kändes skitkonstigt att säga hej då på jobbet och säga (ses ikväll) right?
hela dagen har vart små luddig, har inte fått gjort så mycket. vaknade kl 10 av att erik väckte mig, men jag lyckades somna om, dock med lite panik i hjärtat, man blir nog små stressad när man inte får sova ordentligt när man jobbar skift..
men som sagt lyckades sova till halv 3 iallafall.. så godkänt.. så om en halvtimma ska jag krypa ner i kojs igen, vet inte om de e så smart men eftersom jag är så trött som jag är nu så är de nog bäst, ska försöka vakna lite tidigare imorgon, med tanke på att jag sovit 8.5 timmar, och nu då pluss 2h på kvällen, som sagt.. sova bort hela dagen känns de som. men jag måste hitta rytmen ochså.. så tidigare upp imorgon och se vad som händer..

jaha... så jag säger god natt igen och shaou så länge,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback