nytt inlägg... måndag:D

jaha? idag ä de måndag, vilket betyder jobb, själv jobbar jag natt, känns små knepigt men det är mycket lättare än de låter... hursom så har jag vart på gekås idag, det blev som vanligt för dyrt men samtidigt mycket nytt och bra och ha.. som sänglakan, lakan, örngott(varför heter det så??)  jaja... kuddar köpte jag två med.. två täcken till pina ett fleece och ett regn... hoppas dom håller länge:D så det plockade ju på lite som sagt...

jaha? vad mer.. hittade en awsome låt innan på youtube.. kan tillägna den till Klara och lina, syrran och nja det är nog dom jag tänker på när jag hör denna:D GRYM! (nathalie) inte för dig:D


jaha:D vad mer? jag ska strax ut till djuren tänkte jag.. sen ska jag mala kött, eller så gör jag tvärtom:D får se..

Kommentarer
Nathalie säger:

Haha kan tänka mig det - tänker inte ens lyssna på den, så fördomsfull är jag! Men den där listan med artister är lite för avskräckande för mig... :-P

2011-10-31 | 18:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback