morgon, middag och natt...

hej hopp alla ni alla där ute i det absolut blöta vädret:D
idag så är det torsdag vilket i vanlig mening inte borde betyda nått men att IMORGON e de försat dagen på nya jobbetD

gött att de e snabba puckar, dock vemodigt att ändå säga hej då på jobbet idag, alltså nilörn.. jäkla idioter som inet anställer mig:/ men va ska man göra, jag e såå trött på velandet.. nu är jag lovad 4 månader och sedan stora chanser för mer och fast!!!

nuu ska jag skicka ett mail till telia för jag orkar inte ringa dit mer.. suck!

Kommentarer
Nathalie säger:

Grattis igen - får hoppas att du får minst lika trevliga arbetskamrater på bruket!

2011-10-06 | 22:52:36
Liina säger:

hoppas att du får bra och trevliga arbetskamrater:)

2011-10-08 | 15:35:13
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback