lite lättare, torsdag..

jaha så har man vant sig vid tanken att jobba helg.. det tog nån dag men de gick att vänja sig..
jaha? kasnke vande jag mig för att jag hade det ganska trevligt på jobbet inatt, jag undrar om ni sett hundratalsflaskor rasa som domino flaskor.. gasnka intressant fenomen menn inte bra! dock fick man lite mer att göra, så jag tyckte de va helt okey:D

jaha? va mer? red pina igår, skönt med en ridtur och man fick mycket frisk luft, dock vet jag inte om jag ska ut idag eller om jag ska ta de imorgon, igentligen borde jag ta de idag för de e soligt:D men njaa..
Pina skötte sig väldigt bra, hon är för rolig den hästen
hon visste att hon fick länga stegen men inte trava i skritten, vilket reculterade en mycket frustrerad häst med ticks:D haha hon slänger med huvudet när hon inet får som hon vill...
i traven gick hon väldigt fort och mycket omotiverad till att gå på tygeln över huvudtaget.. men njaa det finns mer att jobba där, men man gör de bäst i en paddock i serpentiner och volter... då är hon duktig..
gallopen såklart vänster hela tiden, lägger i höger och hon ligger i höger en stund, suck.. men nja bara att jobba:d

erik är och jagar, jag undrar om han skjutit för jag tycker han borde vart hemma nu..?
men men
såå jag tog en morgon dusch och nu ska jag läsa lite.. såå god morgon alla

snart 2 årsedan:/ älskade farfar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback