in the bed...

jaha? försökte desperat somna om efter erik gick up klockan 6, men låg och vred mig nån timma och föll i ett sånt där halvslummer som gör att man vaknar upp super lätt eller med ett ryck ni vet.. men men, känner mig små trött men de e nog för jag gick och lade mig tidigt och sov tills halv 9.. nästan 10 timmar eller nått..

jaha? idag ska jag ringa lite samtal om hubertussen... se om markägarna tillåter att jag rider på deras marker, tycker det hör till hyffs att göra det, såå dags att ta tag i det, inte riktigt nu för de e lite tidigt än men snart..

ska se om jag hinner ut med hästen med, ingen jätte lust men ändå sugen för det är fint väder.. :D så jag får se:D

lönen kom in idag med så det blir att betala räkningarna:D

kyss

Kommentarer
Klara säger:

Sv: han är en riktig buse när han lägger manken till :-)

2011-10-25 | 10:34:59
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
lina säger:

Det har varit ganska fina dagar nu det senaste:)

sv:Jo det hoppas jag med...

2011-10-25 | 15:20:26
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback