helgen och måndagen..

jaha? så har helgen passerat:D lördagen vaknade jag ganska tidigt och var skit trött, erik tvingade upp mig, bra var kanske de för annars hade jag nog sovit bort hela dagen,åkte med maria och hämtade en overlockmaskin i bollebygd:D fick en tidig julklapp. nu ska jag bara se om den fungerar, lite olja och mer sytråd e nog ett måste, sen jäklar.. sedan åkte vi till morfar mario och firade hans 88 års dag... lite tårta och super goa kakor:D mums...  åkte till debbi på kvällen och hade halv 8 hos henne;D sååå jädra nice! trevligt!! alltså mina tjejer e bäst:D och maten var superb:D mums

söndagen tillbringade jag ensam till de mesta... red pina en sväng och ja tog de lugnt...
ställde in en bal till hästarna med.. det finns inte mycket för dom att äta nu nämligen:D

idag har jag jobbar tidigt, skönt! dock var jag jäkligt slö för jag har inte sovit inatt, kanske sammanhängande 2h... uscha.. men dom sa på jobbet att de va så för de flesta.. hiuhu

jaha.. lade en beställning på slöjddetaljer igår:D kan knappt vänta tills de kommer... åhh va mycket roligt jag köpte:D

Kommentarer
Klara säger:

Spännande!! ;)

2011-10-18 | 16:21:02
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Lina säger:

Det verkar som om att du har haft en bra helg;)

2011-10-19 | 17:41:47
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback