god morgon, måndag:D

idag är de då de smäller kan man säga, första dagen som ardagh arbetare, and it feels good:D ska bli intressant att se hur man fixar detta med skift men wtf? hur svårt kan de vara, det mest troliga är ombytet mellan natt och morgon, jobba hela natten, sova halva dagen sen byta om och gå upp klockan 5 eller vad de nu blir och jobba till två, får se vad som händer...
jag tror jag löser det:d

idag är de väll mest mental förberedning, ska plocka ihop lite mat osv, äter man mat på natten eller bara smörgås? hmm. funderar på soppa, inte för mäktigt men ändå matigt..
snacka om att slänga om rutinerna nu när man tänker på det, men men..

ska ut med pina idag, måste ju fasiken börja med henne. annars kommer jag aldrig igång, tänkte det kan bli en syssla nu på dagen, har igentligen inget att skylla på:D

jaha, vad mer? ny tele har jag :D försöker anpassa hjärnan efter pekskärm:D men nja det går sådär, dock framsteg att jag tog eriks tele igår och föröskte peka på skärmen:D alla lär sig..(erik har ingen pekskärm) om nu undrar varför jag inte skriver de riktiga namnet, touch? är för att jag är osäker på hur de stavas.. touch känns rätt men jag vill ha in ett t:D lol men som sagt ni fattar..

see you later gaters:D

Kommentarer
Nathalie säger:

Ha det så bra på jobbet nu! Soppa låter faktiskt som en väldigt bra idé som nattmat!

2011-10-10 | 12:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback