fredag?

jisses fredag, eller hur säger man. en hel veckas jobb bakom sig eller nja natt jobb:D nästa vecka är de förmiddag men som sagt jag tycker de e spännande, nya tider gör de lite mer intressant.. jaha? fick ett anonym kommentar om ett av mina tidigare inlägg... jag tog till mig det. Man ska inte skriva för mycket om vad man tycker om jobb, MEN jag tog bort det. när jag skrev det uppfattade jag inte negativiteten i inlägget nämligen, men det var inte menat så:D jag kommer jobba helgen, för jag vill jobba:D dte är inte bestående för det kommer sluta i januari.. men tills desss kommer jag jobba på:d med samma positiva anda som jag haft denna vecka:D

jag älskar att ha ett jobb, det får mig att fungera och tänka riktigt. för mycket egentid är aldrig nyttigt:X

jaha ska slänga in en liten underbar text nu, som avslutning på veckan..


Du står och ser på mig, men du ser inte mig
Du står och pratar med mig, men du pratar inte med mig.
du skrattar med mig, men du skrattar inte med mig.

jag skulle förstå om du vill ändra mig, men jag skulle inte förstå varför..
jag försöker men jag förlorar varje gång,
jag skulle bli förvånad om du ändrade dig och vände dig om.

du står och ser på mig, men du ser inte mig.

Kommentarer
Nathalie säger:

Åh intressant - detta vill jag höra mer om! Vad är det för fegisar som lämnar anonyma kommentarer!? :-P

2011-10-15 | 11:31:03
Lina säger:

2011-10-15 | 11:52:44
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/
Linaa säger:

Bra att du trivs med ditt jobb!

Undra vem som lämnar en annonym kommentar? Knäppt..

sv: Ja pippi tröjorna är jättesköna..tycker jag:)

2011-10-15 | 11:54:38
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback