2 veckors jobb...

har jag haft nu:d känns väldigt bra... såå sedan kommer de köra på, förhoppningsvis:D
har igentligen hunnit med alldelles för lite det senaste, tränat hästen lite men knappats tillräckligt känns de som... måste hitta orken efter jobbet/eller föree...

jaha, så har jag tagit truckkort... eller nja klarat de eoretiska delen iallafall, jag har inte så mycket problem med den praktiska bara att det ska flyta på lite mer.. men de kommer som sagt..

jaha? idag är det loppis på morgonen som gäller, sedan ska jag på halvåtta ikväll:D men först och främst kommer kusinerna med jultidningar idag:D det ska bli roligt! var på ljusparty igår och hittade några nya dofter som jag kan tänka mig, tuvärr har leather Vintage doften gått ur systemet... skit! dör de e min favorit.. även doftstrån med olja.. bambu har gått ur systemet,, men men:/

Kommentarer
lina säger:

skönt att det flyter på med jobbet!

sv: jo jag vet ska försöka:)

2011-10-22 | 12:24:34
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/
Klara säger:

Ska bli kul att träffa dig kusinen :)

2011-10-22 | 14:17:03
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback