woohoo... onsdag?

redan? wtf tog veckan vägen kan man väll säga.. jag har normalt 5 dagar att ha helg på.. nu är det vara 2 kvar? så vad hände? haha

nää jag har haft att göra, lite för mycket för min smak kan man väll säga..

förra veckan på fredag var jag på julbord på hoffsnäs.. helt ok men njaaa.. en 6 av 10.. alltså man kan inte misslyckas med det kallskurna.. det varma njaaa.. jansonen var blää.. gick att äta men då är min fanimej möe bättre:d
var även på gekås i fredags och sedan i borås(före julbordet) hittade lite julklappar i borås...
så det har börjat hända lite:D

jobbade lördag och söndag..

så måndagen kom jäkligt fort.. mmm i måndags sov jag lite längre, fräschade till mig och åkte till jobbet på möte... sedan svenljunga och köpte färg.. så nu ska jag måla färdigt taket:D
och sedan så åkte jag hem. fick mina böcker:D haha har redan läst en... mys..

så tisdag... läste en del på morgonen, lite för mycket om jag ska vara ärlig, aldrig nyttigt med nya böcker, man blir fruktansvärt oproduktiv om man säger så.. opps tre timmar... jaja ett kapitel till:D haha
men men, åkte och köpte en bokhylla i staoun.. det var en ganska ranglig hylla men erik hjälpte mig lite så nu står den i mitt pyssel rum och väntar på mig:D ska lägga in tygerna i den nämligen..

och sedan tittade jag coh erik på A team.. väldigt underhållande film:D ger mig många skratt:D

så idag onsdag.. klockan är nu som jag ser halv 10... vilket betyder att jag ska måla taket... det tar nog en timma kanske..
sedan ska jag nog ta en ridtur på min jäkla häst... hoppas hon inte krånglar idag.. orkar inte detta..
sedan ska jag ducha.. läsa och sortera tyger.. kanske julpyssla lite...:D

har ni julpysslat nått??


Kommentarer
Klara säger:

Du är verkligen duktig på julpyssel!!

Sv: Njae inte jättsjuk, är mest trött och kan inte stå upp för länge :/

2011-11-30 | 15:57:00
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
lina säger:

Vi kanske ska till borås på söndag..jag har med köpt lite julklappar:)

2011-11-30 | 18:04:55
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/
Klara säger:

Sv: Har fastnat lite i skrivandet och vissa noveller vill man rent utsagt bara riva sönder och hoppa på .. :P

2011-12-01 | 17:36:54
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback