sun?

underbart väder ute... ska verkligen ta tag i ridandet.. bara pinas tänder blir raspade... :/ men men idag kommer detta ske iallafall.. och de känns väldigt bra! jag hoppas på en stor förändring mot hur hon vra förra gången jag red... det kommer det säkert bli. ska bara låta henne läka nån dag.. sen så:D

ont i hals och snuvig? nån som vill köpa en förkylning billigt? skit jobbigt! jag vaknar med ont och de avtar under dagen så kommer de på kvällen igen... värst är morgonen dock..

men nyponsoppa gör susen.. varmt för hals... :D

Kommentarer
Nathalie säger:

Så jäkla skönt det har varit idag! Synd att du gått och blivit sjuk bara. Krya på dig!

2011-11-09 | 17:00:43
Klara säger:

Sv: Stackare hoppas du får tillbaka denna förlorade minut på ågot sett ;) Vilken länk menade du?? Kramis

2011-11-09 | 20:24:43
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Lina säger:

Det har vart den finaste fagen på länge! Jag håller med på att bli förskyld..uscha!!!

2011-11-10 | 17:44:24
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback