make that...

hej hå, sorry för uppdateringen, men jobbade i fredags och sedan hela helgen:D första helgen coh de gick fint:D
var en lugn helg annars, ett litet missöde men nån gång ska vara den första:D haha
jag hatar för övrigt att göra fel, men men:D

jaha? idag har jag vart på gekås... igen... köpte ett par ridbyxor, en grimma, nosludd, sockar, klistermärken och små krafs.. de blev inte så dyrt men men:D

ska ut till hästen strax nämligen... Men först ska jag skriva nått jag tänkte på igår.. ex

- du är verkligen duktig... säger min "chef" hur ska man svara?
- öhhh.....? eller
- tack...

jag är så kass på att bara ta emot de positiva... jag svarar säkert
- jag försöker, men vänta bara? haha jag menar hur ska ma säga? jag är som sagt skit dålig på att höra att jag ä'r duktig... inte så att jag har svårt att ta emot berömet, mer att jag känner att jag inte kan svara för mig...
jag försöker hela tiden hitta nått negativt...

ex
- vad fint du gjort...! jag svarar
- tycker du? njaa det blev inte så bra där.... (ändå är jag nöjd med det jag gjort)??

såå hur gör man? hur svarar man för berömmet, säger man bara rakt av tack:D eller säger man nått mer...
vad duktig du är...
TACK... eller DU MED:D haha jaja tåldes att tänkas på... det händer inte allt för ofta , eller nja ibland.. men man måste ju säga nått:D



jaaaooooo......tsssssssss

Kommentarer
Nathalie säger:

Haha gött med lite beröm från chefen - tror faktiskt att ett enkelt "tack" duger, eller "jag gör så gott jag kan" eller liknande. men jag håller med - det är svårt att ta beröm ibland. Du får öva framför spegeln! ;-)

2011-11-14 | 14:02:39
lina säger:

Var inte det jobbigt att jobba helg?

Jag vill med till gekås snart:)

2011-11-15 | 15:54:49
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback