grattis erik

som fyllde år igår... tiden är knäpp för den går för fort!!

har jobbat 36h denna helg, mina arbetskompisar har vart trött men jag har vart speedad och inte nöe trött på hela helgen, vilket känns otroligt gött...

night is my thing...

hursom så har jag gått upp efter endast 4h sömn idag.. för jag vill somna ikväll.. ja vet att ni tycker det är onödigt att ställa om dygnet så.. men FAN va dagarna går fort om man inte går upp i tid:D

jaha.. snart är de jul.. har ni köpt några klappar än.. endast en månad kvar nu, knappt en vecka till första advent:D myyyyss kan knappt vänta på att få börja julpyssla ordentligt:D yey

jaha... har igentligen inte hunnit med så mycket mer... såå jag säger shaoo så länge...

shuulululu..

Kommentarer
lina säger:

vill med börja julpyssla påriktigt:)

sv: ja måla av den! om du gör det så vill jag ha en kopia av din bild:)

2011-11-21 | 15:22:48
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/
Cassi ♥ I'm the sweetest bitch you'll ever meet! säger:

Gullig blogg :) Hur e det med dig ? <3

2011-11-23 | 00:06:27
Bloggadress: http://www.nattstad.se/cassilicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback