enkla saker i vardagen..

okey jag är en julfantast! jag är skyldig, har redan tjuvstartat med julmusten:D och julmusiken.. sorry men jag kan inte ¨låta bli, julen är för kort... alltså dne blir längre för vart år som kommer(julskyltning) men hemma menar jag, den börjar den 27 november (iår) men första advent, sen är det 4 veckor till jul(ca) sen slänger folk ofta ut julen före nyår, inte jag!! men ändå.. den är alldelles för kort, folk njuter för lite.. själv kan jag knappt vänta tills jag får slå in presenter, göra julkort, julpynta här hemma:D

vad tycker du?

har ochså kommit på en sak jag vill göra innan jag dör, jag vill sjunga i en kyrka, så enkelt är det, en to do list om man säger så, jag skulle vilja sjunga i en kyrka för det är så bra akustik(eller va man säger) och jag tycker om att sjunga, dock inte för publik men jag skulle kunna tänka mig att sjunga bara för att få göra det, coh då ska det såklart avra julmusik! inge annat:D

jaha? det är fredag idag, vaknade för 2 timmarsedan, eller nja jag vaknade 20 över 12, eller nja vaknade och vaknade, larmet var ställt då.. sen snozade jag en halvtimma och lite till.. men nu är jag uppe och hyffsat pigg, ska ta tag i allt som hör med fredag att göra. men först och främst ska jag äta för nu tror jag magen vaknat..
ikväll blir de tjejkväll hos debbi:D ska bli awsome!

Kommentarer
Klara säger:

Vi kanske kan sjunga tillsammans i kyrkan någon gång?! Jag har ju redan gjort det och de är hur coolt som helst!! ;)<3

2011-11-13 | 14:15:40
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback