ziva och .......?

IMORGON ska jag hämta två kattungar! av en liten impuls igår så blev jag helt plötsligt mamma igen till två ursöta kattungar! och jag som e jag kunde ju inte nöja mig med en... :D men hursom så blir jag mamma igen, ni kommer få se bilder imorgon. för imorgon kväll kommer dom hem. så imorgon ska jag inskaffa kattsand och lite mer mat till de små liven:D

men så va det namnet. eftersom det är en hona och en hane ska jag döpa honan till Ziva... men hanen? jag är bra sugen på milton, vet inte varför men jag tror han skulle passa i det, vet att det finns namn som oliver och O´maley som hägrar med, men han är nog en milton... :D den där känslan man får när man hittat namnen till dom:P

får se vad dagen utvisar, kasnke dyker det upp nått annat. erik ville att hanen skulle heta keso... men NJAAAA jag tror inte det, men då kan han ju ta den katten för jag ska ha honan, HON var och är supermysig, purrade direkt... mys...
såå imorgon:D yey

annars idag ska jah på kalas hos svärmor som fyller år imorgon:D men kalaset blir idag för alla hinner ju liksom idag.. så det blir grillat och tårta på menyn, och inte vilket tårta som hellst utan en special designad av ANNELI, MIG då alltså.. för er som inte förstog:......
får se va det blir, det var bra längesedan jag gjorde nån, tror det var i september förra året såå mer än ett halvårsedan:D




Kommentarer
Josäfin :> säger:

Haha coola tårtor! :D

2011-05-09 | 16:32:25
Bloggadress: http://jossanamigo.blogg.se/
Klara säger:

Fina tårtor, diggar draken :D Va kul att du ska köpa kattungar!! Jag tycker killen kan heta Milton det var fint. Men Bonzo är ganska fint oxå, Ziva och Bonzo?

Kramis<3

Ps Kika gärna in på min blogg oxå ;P

2011-05-09 | 17:50:36
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Linnea säger:

Gud vad rolig att du ska få kattungar!

Men du ska vel krastrera någon av dom?

Eller ska du kastrera båda två?

Vad fina tårtor!

Ta gärna kort på tårtan du ska göra;)

2011-05-10 | 17:06:32
Bloggadress: http://coookielover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback