yehhaaa..

jaha? så är nästan tisdagen till ända och den har varit små intressant kan man säga... hursom så åkte ja hem från jobbet idag för att dra ut bergvärmen,f ör dom varnade för åska? men var e åskan, inte för att jag längtar efter den men jag förlorade en hel timma idag?? jaja, hursom så ska jag bbara jobba in lite grand nu så är den snart gjort. tog bara 20 min lunch idag ex, det betyder 25 min som jag kan lägga till kakan om man säger så:D

jaha hursom så kom jag och erik äntligen hem efter var jag kan tycka var en mardrömsliknande biltur, erik som kör som han gör och VÄRMEN, jag klagar dock inte men liiite små varmt att sitta i bilen och vänta... phuu men jag vill ah mer värme så bring it on.. dock hann jag inte sola nått.. grr men wtf kanske på torsda? för dåå e eeeeee jaaaaa ledig:D yey jobbar fredag sen helg och ledig på måndag:D yey

jaha hursom så lagade jag mat och klev ut till mitt varma växthus, sååå märkte jag att myrorna var tillbaka! åhhhhhhhhhhhhh under stenen på framsidan hade dom börjat bygga igen, men

bluuub blubbb ohh you like that ha? bluuubb blubb, water is good?? mohahahaha stop hitting yourself, stopp hitting your self:D

sååå jag hoppas att lite myrr kommer göra susen:D
jaha? vad mer?? jooo äckliga skallbaggar!! uhhhaaaeee
låg en på rygg i köket, en sån där ÄCKLIG snytbagge, (dom bits) hursom så låg den där och jag skulle döda den, men när jag skulle trampa ihjäl den missade jag och den liksom hamnade på benen, jag illskrek och sprang till dörren, lovar att jag skrek så erik undrade va jag gjorde... huhu stackars mig, insekter är emot mig... men jag tog fyra lager hushållspapper och med lite spasmer och ofrivilliga tics så fick jag den till toaletten där den nu inte syns mer... och jag med ett litet lättare hjärta, jag vet att ni säkert tycker jag e grym men är dom inne fixar jag de INTE!! ääääääääckligt!!!
jag kom inte ens för mig att damsuga ned fanskapet för då visste jag att den säkert lever och då måste jag töma damsugepåsen nån gång och då kasnke den är der levande och bläää.... jag vet att jag har problem gott folk... men skallbaggar is a big no no...

jaha? nu ska jag tvätta och damsuga lite, tänkte jag.... lite musik kasnke? men jag vet ju inte, det mulnar på och jag vet inte om den där åskan ska komma???
såå puss påer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback