tootootototo

jaha? sitter på jobbet coh väntar på lastbilen som ska komma med paketen:D skall ochså berätta att jag har bokat rum på ett bed and breakfast som heter Sannes bed and breakfast  där ska jag och mina kusiner sova en natt, och samtiidgt passa på att göra kiviks marknad osäkert!! ska bli super kul coh det blir ju som en liten morott nu när det är små jobbigt att jobba:P
 hursom så är det så mycket jag vill besöka igen, brösarpsbackar, ales stenar, osv!

jaja, underbart väder så det känns små surt att sitta inne, men nja.. nää nu ska jag jobba så shaoo så länge:D

Kommentarer
Klara säger:

Vi kan nog hinna med en hel del :) Det är ju trots allt 2 dagar och vi har inget annat planerat ...

2011-05-31 | 16:43:10
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback