tisdag kväll?

klockan är snart 20 i sju, det är väll kväll. ska blanda till lite lasagne nu tänkte jag och sedan gå ut och ge djuren, såg några riktigt stora maskrosor häromdagen...

jobbade över till halv 6 idag, kanske jag med gott samvete kan smita på fredag lite tidigare:D
nää maten väntar, jag är döö hungrig och lasagnen är inte färdig än på nån timma... huhu stackars hungriga mig:D det kommer sitta ett skelett framför datorn snart:D nää bara skoja, med åratal av uppbyggnad av fettföråd så har jag nu tillräckligt så jag klarar mig några timmar till:D :P

onsdag imorgon och nedräkningen för gekås kan börja....

Kommentarer
Lina säger:

just det du skulle till gekås var det på fredag?? elr när var det?

2011-05-18 | 07:58:11
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/
Klara säger:

Det är så himla gott med lasagne!! :)<3

2011-05-18 | 16:43:34
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback