precis hemkommen:D

jaha så var jag hemkommen från Cafe buffé :D mysigt värre, 75 kr och så får du fika HUR mycket du vill! lätt att ja ska göra det till en tradition:D
mys!

jaha vad ska man mer säga, flyttade hästarna till sommarbete idag, och som tacken har jag nu en små svullen fot och ett fiiint blåmärke efter Alpina trampade mig, men nja hon e förlåten lite för jag fick ett grymt snyggt kort på henne!

hon e allt bra fin!! ;P min plutte envisa knäppa häst!
jaha:D måste börja planera lite nu inför sommaren eller hur? den nalkas och jag måste ju hitta på nått ju!!

Kommentarer
lina säger:

hon är jätte fin alpina det ser ut som om hon har blivit mörkare i färgen.

sv: ja dom blir ganska stora;D

2011-05-30 | 15:53:13
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/
Klara säger:

Hon är så fin lilla Pinnen ... XD

2011-05-30 | 16:11:55
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback