måndag morgon, innan 8...

alltså måndagar är inge roliga dagar, man borde känna sig utvilad efter helgen och ha en mängd energi till att jobba på ordentligt MEN fasiekn jag känner mig såå trött och orkeslös. när jag gick ut med hundarna önskade jag att det var lördag igen så jag kunde gå in och bara lägga mig coh tryna mellan lakanen igen,  men nope... verklighetens måndag är mycket tuffare än en lördag:D det är igenmtligen som att gå in i en vägg från helgen, på helgen lägger du sig senare(oftast) och vaknar senare, runt 8 9 vilket är ungefär 3h mer sömn än vardagen... VILKEN dag är du tröttast på?? min e nog måndagen och torsdagen.... fredagen är med flum, och oftast mindre att göra... iallafall ibland...

kollade på näst sista avsnittet igår av vampire diarys, fasiken jag grät så mycket så jag fick stänga av det, så jag kollade aldrig färdigt det blev för mycket:/ men jag ska ta mig mod och samla de sista tårarna jag har idag, sååå hoppas jag att avnittet slutar som jag vill och att sista blir asa bra!!! den där klaus är allt bra ond... uscha!

ochså såg jag 3dje avsnittet av game of thrones.... som sagt mycket händer men för första gången tyckte jag det var lite drygt, alla tykcer så synd om sig själva.. uchsa! finns de nått frygare än att titta på människor som bara ojar sig? huhu nää tacka vet jag vampire diarys, där är det blandat roligt och hemskt på samma gång i en slags lagom gröt:D

vi får se hur true blood blir, jag hoppas bara att det kommer bli asa bra! synd dom ska göra om storyn bara, den boken är ju hetast så därför tycker jag dom kunde kört efter punkt och pricka:D
men men

Igår planetared jag mina melon plantor i växthuset så HOPPAS jag att jag får samma tur med dom som jag hade med den förra, för melon är såå coolt att odla tycker jag med tanke på att de e lite svårare än vanliga grönsaker... men vi får se:D

planer för veckan just nu är jobba, och kolla på golv till köket lutar det väll åt... sedan ska jag, nathalie och johanna till gekås på fredag och har hyrt stuga så vi sover över natten:d tur vi är små knäppa:P
men eftersom intresset hos de flesta av mina nära är stort för gekås, så är dte en tur jag gärna gör:D wtf man vet ju inte förän man provat, dessutom är det inplanerat ytterligare en sån här tripp lite senare i sommar, bara det blir en stuga ledigt!

jag ska leta efter jeans och underkläder tror jag... jeans eller byxor är ett måste... måste typ slänga hälften av mina hemma:/ men men:D
nää nu ska jag se om det segar sig igång här... brukar vara lugnt nu på morgonen nämligen för att sedan men en tydlig kant övergå till ren och skär stress:D haha såå ha en underbar måndag alla ni där ute, och ni som är lediga och sover länge tänk på mig som sitter och nästan sover på stället på jobbet:D

vad är det engelska ordet för melon??
-meellloon....

Kommentarer
lina säger:

hoppas du lyckas med melonena

sv: just idag så står bara städa på schemat

2011-05-16 | 09:21:53
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/
Linnea säger:

Vi har (kampat) på gekås.

Det var facktiskt en fin kamping=)

Den kaninen jag vill ha är en hona va?

2011-05-16 | 10:59:38
Bloggadress: http://coookielover.blogg.se/
Klara säger:

Själv har man studiedag :)<3

Jag hjääärta meloner<33

2011-05-16 | 13:32:11
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Josäfin :> säger:

sv: haha nej! De gav oss fasiken ingenting! xD

2011-05-16 | 18:02:49
Bloggadress: http://jossanamigo.blogg.se/
Klara säger:

Sv: Ja skitkul XD Det går ganska bra börjar tröttna på det här mötet nu i demonernas berg det är lite drygt men de funkar bra, saknar att de inte handlar om en specifik person det blir lätt lite jobbigt när man får vara lite överallt samtidigt XD

2011-05-16 | 19:32:11
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
lina säger:

sv: du vet hur man jävlas det måste jag säga! jag avskyr att städa;D

2011-05-16 | 20:37:19
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback