hej håå:D

vilken värme:D underbart!

sorry för dålig uppdatering men jag har liksom varit sjukt trött när jag kommit hem, inte för att det inte finns saker att skriva om utan mer för att jag inte haft orken:D

ska börja med att avrunda veckan med jobb, vad annars igentligen? men lika skönt varje gång....
ochså så har jag mest tagit det lugnt..
Nathalie kom hem i onsdags:D ÄNTLIGEN såå igår hade vi lite tjej träff här hemma med den galloperande detektiven 2. ACE ventura:D grymmt bra!! makes you laugh everytime:D


jaha vad mer, idag gick jag upp halv 11?? asa sent men jag var även uppe klockan 4 för att gå på toan och sedan klockan 7 för att släppa ut hundarna.. så njo jag behövde nog sova lite,
har även ridit alpina barvacka idag, gick bra, svårt att komma upp bara:D
erik red me med sigge, dom badade i dammen:P eller nja Sigge badade och erik satt på:D haha alpina blev med blöt för sigge skätte på henne, haha:D men hon gick aldrig i:P

nää nu ska jag se om jag ska gå ut och brottas med myrorna eller om jag bara ska ta en bok och vila lite, tror det blir de sistnämda, men det jag jag ju göra nån halvtimma bara, smörja in mig först:D
såå shaouu

Kommentarer
Lina säger:

sv: ska lägga up bild du får gärna kommentera för det gillar jag;D

2011-05-07 | 19:56:22
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/
Klara säger:

Du får försöka skriva lite mer, det är så tomt utan dig ...

Sv: Dsm :) Heheh somsagt man får tolka texten lite som man vill ....

2011-05-07 | 20:01:51
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback