head first!!

hej håå alla där ute, nån mer än jag som satt klistrad framför teven igår och hejade på saade, alltså kasnke är jag en av få som tycker hans låt är bra men det är ju så, dom som lyssnat på radio för mycket tycker nog den e shatig, men inte jag:D love it! hursom så kom sverige trea!! där fick ni ryssland som var såååå malliga! pha ni sög ju! och tyskland som trodde dom hade säkert kort med hon lene igen?? iförsig var låten riktigt snygg, men njaaaa.... på andra plats i min favorit lista kom Hungaria....
kasnke för jag tycker hennes röst påminner om celine dion, dock inte lika duktig som henne men bra!
en klämmig låt som man lätt kan lyssna på ett tag till....

Igår var jag på loppis och även idag, igår fyndade jag en lampa och lite dekorationsstenar... :D och idag köpte jag en korg och tre krukor, och även en present till pappa, höll i en dyrare men nja kanske åker jag dit igen och hoppas den är kvar:D

you and you....

Nu ska jag ut och plantera i mina nya saker, lägger in bild sen och lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera, för jag anar att ni saknar mig lite elr??

Kommentarer
Nathalie säger:

Så klart att vi gör!

Tyckte saade gjorde ett bra jobb faktiskt. Men bäst var ju Irland för tusan - har blivit helt besatt av den!

2011-05-15 | 15:44:01
Klara säger:

Klart vi har saknat dig! :) Ja Saade är bra ;P Jag tyckte inte om han som framförde rysslands låt men själva låten var de väl inget fel på, tvärtom än vad de brukar va med andra ord ...

2011-05-15 | 16:54:13
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback