dålig uppdatering.... ja vet!

men de hääänder inte såå mycket på dagarna tuvärr:D ibland önskar man sig ett äventyr även i vardagen för vardagen är sååå fruktansvärt tråkig!

hursom sitter jag här nu och lyssnar på John powell och soundtracket till how to train your dragon..(draktränaren) ett ganska fantastiskt musikstycke som tåls att lyssnas på:D
hursom så i veckan har jag och erik fått två sektioner till en köks ö av pappa(vi tackar och bugar) för nu kan man liksom stryka det från listan! men hursom så känner jag att vi segar lite men de kommer väll, vi har även inhandlat färg till panelen så nu ska den rengöras och sedan målas, ska lägga in bilder på de när de e färdigt, kanske gör vi de imorgon, före klockan två bara för sedan ska jag och mamma på kakbuffé:D wihiii! det var såå mysigt i höstas så jag tror jag kommer göra en repris av detta varje gång de är:D

Idag ska jag till sexdrega dagen och kolla på loppisen, sen ska jag coh sandra till svenljunga tänkte vi och kika på fölungarna på broline, dom ska ju vara en hel del nu:D
sedan handla och sedan hem för att bliga igenom nån film var det tänkt:D men nuu ska jag göra det tråkigaste på heeeela månaden och det är att BETALA räkningarna... uscha

Kommentarer
karin - trattoria säger:

sv: hej! du hittar receptet i ett senare inlägg på bloggen :)

2011-05-28 | 10:16:10
Bloggadress: http://trattoria.blogg.se/
Klara säger:

Ja visst är de mysigt på kakbuffèen! Gott om inte annat :) Syns imorgon ;P

2011-05-28 | 13:48:04
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Lina säger:

ska bli gott med kakor i morron;D

sv: har inte fått reda på om jag ska ha tandställning ännu men kmr nog att bli så.

2011-05-28 | 18:41:00
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/
linnea säger:

Klar sa att du hadde fåt draktränaren.

Vist är den bra!

kakbuffeen kan jag och Elsa ju inte gå på.

Vi ska ju få våra kaniner<3<3

2011-05-28 | 18:41:53
Bloggadress: http://coookielover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback