på uppdrag och äventyr..

Min älskade svärmor ringde innan och undrade om jag kunde köra henne till vårdcentralen, hon hade nämligen ramlat på jobbet och vrickat foten, jag som skulle till svenljunga ändå ställde givetvis upp och körde henne, stackaren kunde ju inte stödja på foten. Lämnade henne och åkte och handlade, träffade på min kära kusin Mari, vi hade en del att prata om mycket blandat om man säger så, sedan stötte jag även på debbsan som såg mig, haha tur hon hinner se nått innan hon RUSAR genom affären, ikväll e de bara du och jag babe..

sedan hämtade jag svärmor och körde henne till skene lasarett för röntgen. stackaren. Men hon hade inte nån skelett skada så vila och soffläge var receptet på den foten som tur var. så det hoppas jag att hon gör. Hon håller ju på att sticka ett lapptäcke så hon får ju tid till det:D

Så nu e jag hemma och ska strax ut och njuta av vädret, avaktar med ridningen idag, men imorgon ska jag på det igen. Hoppas solen fortsätter smälta bort all snö och is bara, kasnke ska rida åt andra hållet imorgon??

såå jag säger bye så länge...

Kommentarer
Klara säger:

Sv: ja vrf tänkte jag inte på det??



Staackarn! Träffar du henne får du hälsa att hon får "krya" på sig :)<3

2011-03-16 | 15:09:33
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
SANDRA säger:

woooow, har börjat med "dagens blogg" igen ;) Du får gärna vara med om du vill!

2011-03-16 | 15:39:09
Bloggadress: http://shik.blogg.se/
Josäfin :> säger:

Tur att hon 'klarade dig' :)



sv: Ja det blir hon säkert jätte fin i :D

Hehe men du har inte testat rosa? Det lär ju vara wuuunderbart snyggt ju! :D

2011-03-16 | 22:00:31
Bloggadress: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback