osså va tisdagen avklarad:D

gisses, dagen gick fort ändå? knäppt.
har sytt större delen av dagen och ska visa upp de nya shabraket imorgon, inte sååå pjåkigt för att vara första gången man syr ett sånt:D

nu på kvällen var jag hos vetrinären med alpina, allt gick bra förutom att hon förstörde sin grimma. men men det var lite mitt fel för jag vet hur hon kan vara, skulle tagit extra åtgärder om man säger så. men som tur e ska jag till GEKÅS på torsdag antagligen såå yey:D
så nu är hon vaccinerad och jag är redo för en ny tävlings säsong med henne:D

Kommentarer
Klara säger:

Du verkar visst vilja göra allt för att göra mig avis först Gbg hs och nu gekås ... ;)<3

2011-03-01 | 18:48:00
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback