nuuuuu!!

hej hå, nu kommer äntligen det inlägg jag väntat på att få skriva! det har varit lite köriga dagar för mig de sista, jag vet inte varför allt gämt kör ihop sig på en dag, men hursom så kommer uppdateringen NU!
I torsdags var jag ju på gekås som ni alla vet, och jag höll INTE budgetten som jag tänkte skulle klarat 350kr. Men det är ju så, jag brukar vara duktig men lyckades inte dennna gången. men man kan väll inte lyckas gämt right?

Så detta köpte jag
- ryktborste
-piggborste
-grimma
-nagellack
- löstippar
- nagellacks brottagning
- jacka
- dricka
- godis
-delta
-mansnoddar
//470spänn typ, jag tror det var nått mer, men inget viktigt:D
Här kommer det bilder på grimman


Den är såå fin, men som sagt jag tror jag fick den liite för billigt, den måste varit felmärkt:/ men jag är väll glad ändå:D

tog denna bilden innan, och det var verkligen skit svårt att få en ljus bild, men nja ni ser ju min nya jacka, jag ramlade över denna kan man säga, skulle hitta en ridjacka som var ngt tunnare och lätt att brodera på men så hittade jag denna bland rea jackorna, ni kan aldrig gissa vad den kostade:D
den var prissänkt 70% och kostade 350 kr innan, den blir 104kr. Billigaste jackan jag köpt och den är ju snygg med, och i MIN storlek:D såå bara tur kan man säga, vad tycker ni?
btw; jag bjuder på min fina frisyr:D hihi

och nu till min projekt som jag och debbie knåpade ihop, jag har ju liksom ett tag tänkt sy ett shabrak som har en spets bak, som ni ser på bilden! BLEV riktigt nöjd med formen:D
såå här kommer det färdiga recultatet, eller nja det är nästan färdigt för det ska på två stycken hällor där sadeljorden ska sitta,

Den är hårig för Gustav(min katt) trodde detta var en liggdyna:D men nja det går ju rolla av:D

-valde ett annat undertyg som jag tror kommer vara lätt att få rent, och det ser ju bra ut men jag lovar att det finns små saker som jag stör mig på, men nja för att vara första shabraket e jag jäkligt nöjd, hade ju kunnat välja enklare och fått det perfekt. såå vad tycker ni??

Här är debbies, det är inte färdigt än! det ska på en del detaljer till och lite små finlir, men sen så! hon har guldiga stjärnot men det syns ju knappt på bilden, det är väldigt enkelt men snyggt med sånna små detaljer.
Och som sagt jag kunde gjort det enkare och fått det lite bättre, MEN det duger ju! jag skulle kunna ha detta på en tävling. LÄTT!!


Bäddade sängen med de Nya sängkläderna idag, JAG ÄLSKAR DET!! såå snyggtt och såå mysiga färger. Defenitivt min nya favorit i sängen. Ska se om det inte går att beställa det lila ochså, billigt och snyggt! lätt min melodie:D

Och som en sista bild slänger jag in en fin bild på henrik och danne, henrik är min kusin och han ville pröva på att rida lite, såå jag ledde honom i en stund efter jag förklarat sadel och stigbyglar! han var super duktig, jag tror han är den första som gör allting rätt. Visst det fanns finlir på honom men han har aldrig suttit på en häst innan och han var så lugn och duktig!! danne skötte sig väldigt bra och som ni ser så gick det gätte bra! Ser ni hur rak han är i ryggen och hur avslappnad han ser ut.  Mycket duktigt!

såå nu känner jag mig klar! hoppas ni har lite att kommentera:D

Kommentarer
Klara säger:

Va?! Är de Henrik? Det ser ju asbra ut jue! :)<3

2011-03-05 | 21:19:24
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Malin säger:

Vad snygga Schabraken blev. Formen på dem var ju skithäftig.:)

2011-03-06 | 07:55:20
Lina säger:

Snajsiga schabrak, grimman var med jätte fin henrik var duktig på att rida fåtr ringa min lilla kusin henrik;)

2011-03-06 | 10:40:24
Sara- Hamreryttarna säger:

sv: tack så jättemycket! :)

2011-03-06 | 11:00:02
Bloggadress: http://hamreryttarna.blogg.se/
Sara- Hamreryttarna säger:

sv: ofta :o men detta pannband är ju från hööks ;o

finns det verkligen där :o?

ja jag har jättelångt dit, vill så gärna åka dit :(

2011-03-06 | 12:36:32
Bloggadress: http://hamreryttarna.blogg.se/
Josäfin :> säger:

Vad snyggt det blev :D

2011-03-08 | 07:21:18
Bloggadress: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback