Nu kommer uppdateringen..

lördag morgon vaknade jag väldigt tidigt, tidigare än erik vilket talar om hur mycket jag sett framemot denna dagen. Äntligen mässan tänkte jag:D
fixade och donade hela morgonen för jag hade ju köpt eftermiddagsbiljett och därför åkte vi in lite senare. halv ett åkte jag till debbie och mamma hämtade oss vid halv 2. Jag körde för mamma avskyr att köra i göteborg. SÅ när vi efter lite runtåkande hittade en parkering bestämde vi oss för att gå och äta. Det blev restaurang mandarin som är en kina restaurang. vi har ätit där innan, eller ja har gjort det ett par ggr minst. det är ätbart!

sedan kom vi till mässan kl 16 för att vara exakt. och väl därinne gick mamma åt ett håll och jag och debbi åt ett. mycket folk men framkomligt om man kan säga så, vi bearbetade av hela mässan innan vi bestämde oss. för er som aldrig varit på mässan så kan jag bara beskriva det STORT, det tar aldrig slut. utbudet är enormt. Dock tyckte jag det var dåligt på vanligheter som stigläder och annat. hittade ett par som hörde till min sadel(samma märke) men dom var så torra så jag struntade i det.

jag köpte hursom hellst ett shabrak(förvånade ni blev nu)

har inte dragit åt sadeln så mycket, bara första hålet så därför ligger sadeln inte riktigt som den ska. OCH jag vet att jag har bruna stigläder, men det ska bli ändring på det mycket snart!! hihi
köpte även ett pannband:D


Som ni ser är hon måttligt road av att vara fotomodell:D hihi men hon blev fin i det nya pannbandet. det kommer bli bättre när hon fällt färdigt. HON är så matt i pälsen och liksom sträv, men där jag borstade henne blev hon riktigt fin igår.  dessutom så är hon VÄLDIGT tjock just nu, hon har fått fri tillgång på hö hela vintern så nu återstår bara att banta ned henne:D hihi
hon ser ut som en tunna.

Sedan tittade på vi showen på kvällen, avslutningen på hoppningen och sedan küren som jag längtat efter. OCH till min stora förvåning så dök denna hästrasen upp på starfältet

jag vet att ni knappt ser men det är en Frieser! dock fick han inte sååå bra poäng men placerade sig 4 och sedan halkade han ju ner. men att se en annan ras är de vanliga lättade halvblodstyperna var grymt. har ni sett nån annan ras nån gång?
Grymt va de iallafall:D
sedan drog vi oss när det var en häst kvar så vi skulle slippa rusningen som blir. Så klockan halv 1 var jag hemma. ett shabrak och pannband rikare. alltså hade jag haft mer pengar så jäklar, men nästa år kanske:D

Kommentarer
Josäfin :> säger:

Gash vikket snyggt schabrak :o

Och pannbandet var ju inte så dumt det heller... :D



sv: Ja, Amigo har tappat en sko en gång och jag kände ju direkt när han tappade den :s

2011-03-01 | 12:49:14
Bloggadress: http://jossanamigo.blogg.se/
Klara säger:

Va fina grejjer du hittade :)<3 Hoppas ni hade det bra =)

2011-03-01 | 18:51:02
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback