Min väckarklocka heter Affe

kanske kasnka lustigt namn på en veckan klocka men nja det är ju min hund. Han brukar "höra" nått klockan 8 på morgonen och då vaknar jag av att han skäller, men 8 är ju ganska lagom:D
MEN idag gott folk väckte han mig 20 över 7? snacka om att jag måste ta en snacka med honom om detta, han kan ju inte väcka mig vid den tiden:P

Idag ska jag passa barnen på starred lite och sedan ska jag föröska få tag på Sandra tänkte jag, ska nämligen fråga henne om hon vill med på konsär ikväll:D min kusin ska ju uppträda så jag måste ju se detta:D hihi

Idag blir det garanterat bra väder ochså så jag ska ut på en tur på hästen, bara det tinar lite mer i marken. för när jag var ute nu med hundarna är det glans is överallt, suck
men våren kommer sakta men säkert.. yey

Så just nu ska jag äta frukost och sedan drar jag runt 10 till debbie och ungarna:D

Kommentarer
Linnea säger:

J

2011-03-15 | 08:24:50
Bloggadress: http://coookielover.blogg.se/
Linnea säger:

Ja här är det med halt och tråkigt.

Men jag kan tyvär inte rida endå är sjuk:/

Ha ha mysig vecka klocka.

Våran hund vekte mig mit i natten idag fast hon gick bara in i rumet.

Jag kan tyvär inte se när Klara sjunger men jag får la hoppas att någon filmar;)

2011-03-15 | 08:28:37
Bloggadress: http://coookielover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback