kvällen, och uppdatering...

Igår var jag hos debbie och spelade nintendo,  vi tog några glas bubbel, sedan körde anders hem mig på kvällen... Idag var jag på gekås, och jag tror jag har ett nytt ordspråk
"ju mindre pengar ju mer fynd" för är de inte så att man hittar en massa när man igentligen inte borde handla så mycket? suck
 men jag fick handlat mina stövlar, och jo jag vet att vintern stort sett är över men det kan ju bara bra att ha skor nästa med? och eftersom mountinhorse är ett kvalitetsmärke så passar jag på, ja mena 400kr???

kass bild, ja vet...

köpte en klänning:D

köpte öronmuffar, svårt att förklara hur dom ser ut igentligen, men jag tror dom ska sitta så här, och då kan man ju ha dom när man rider;D

så här ser dom ut... nice va???

nu gnäller sambon så jag ska lägga mig och sova:D såå god natt alla:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback