jäkla blogg...

alltså vad det krånglar, vissa bloggar går inte läsa! har föröskt komma in på mina favoriter men icke... men ajjaj det återstår och se om det fortsätter krångla, igår kom jag ju inte in på min på hela eftermiddagaen? knepigt!

jaha? idag ska jag till ullared, ska inventera hästavdelningen och så ska jag se om jag kan hitta nått nytt fint nagellack:D sedan ska jag springa till den sko affär som jag var inne i sist, dom hade så snygga skor så jag måste in och se om jag kanske råkar bränna pengar:D

ska se om det kommer mer uppdatering senare, det ska ju iallfall komma lite bilder!!

Kommentarer
Lina säger:

Asså..du gör verkligen allt för att jag ska bli avis!

hoppas du hittar något skojjigt;)

2011-03-03 | 15:34:15
Anonym säger:

Asså..du gör verkligen allt för att jag ska bli avis!

hoppas du hittar något skojjigt;)

2011-03-03 | 15:36:24
Klara säger:

Man bränner nästan alltid pengar om man gämför med Gekås, hoppas du får en bra dag :)<3

2011-03-03 | 15:57:44
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback