jaha? kvällen... med ense

såå alla ni som är oroliga för alpina, JAG kan nog säga att det är ofarligt, hehe men jag kommer förklara mer när jag får det bekräftat men som sagt, det är inte så allvarligt, inte mer än en pencillin kur inte klarar av skulle jag tro. så lugan er, kommer få svar av blodprov på måndag eller tisdag hoppas jag så då kommer jag förklara mer om varför jag är lite kryptisk.

dagen har varti lugn, erik är ÄNTLIGEN hemma från säffle med, han har varit på två dagars kurs och jag sov själv inatt, hehe ovant faktiskt:D

kommer lägga in lite bilder på gustav tänkte jag,























Gustav ligger i sängen:D under täcket och på kudden:P

Gustan busar med mig, det ser ut som om han ska hoppa ned på mig:D

älskar bilder som är tagna lite ur annan vinkel:D

mysigaste gustav:D

Visst har jag världens finaste katt?? han är en sån linslus med, alla kort på kustav blir såå bra!

Gustav+wilmer= bästa vänner:D mys

Säger ochså godnatt:D kisses

Kommentarer
Britt säger:

Ett stort tack från mig och Klaraför allt jobb med hennes kläder. Du är toppen! Kram!!

2011-03-17 | 20:55:43
Klara säger:

Naaaw gussemannen<33

Skönt att det verkar vara hyffsat med Alpina ialla fall!

2011-03-17 | 21:08:46
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Lina säger:

Vilka fina bilder du fått på gustav;) vet erik om att gustav har tatt hans plats i sängen??

2011-03-17 | 21:15:10
Nathalie säger:

Haha så jäkligt mysigt!

2011-03-18 | 04:05:15
linnea säger:

så jätte mysig katt!

2011-03-18 | 18:02:21
Bloggadress: http://coookilover.blogg.se/
Josäfin :> säger:

Guuuud vad söta :D

2011-03-19 | 23:25:36
Bloggadress: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback