idag.....

är jag inte sugen på att göra nått, funderar på att göra mönster till min klänning jag ska göra, men jag tror jag gör det när jag köpt tyg:D hihi snacka om att den kommer bli söt...

fick även påslakan(rutiga) av min faster igår:D och jag har ju möjligheter att sy ett promenad/stall täcke så jag tror jag ska kolla upp det lite:D super lätt och enkelt kommer det bli men antagligen snyggt:D
har ju en del söndriga täcken som man kan ta spännen ifrån, så alla ni som funderar, bara gör det. super enkelt mönster och det är bara att sy!
ÄVEN SHABRAK tåls att sägas...

hursom så är det ju så att det är måndag, vilket betyder jobbdag för alla er vuxna och skoldag för alla er som inte är vuxna:D hihi nää men ni yngre då... såå här sitter jag! ska defenitivt forsätta med min novell och ska defenitivt söka lite mer jobb, tro inte att jag INTE gör det för det gör jag, förösker hitta minst två per dag.. Ingen som har ett jobb åt mig? jojo
 snuvig och jäklig men det går snart över hoppas jag, dricker de och hoppas på de bästa!

såå nu ska jag leta lite saker till en ny önskelista, lustiga är att de blir mindre och mindre saker till den, undra varför:S tsssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback