hysteri:D

ghaaaaaah kan ni fatta att jag har tur eller, jag har gjort såå jäkla många fynd denna veckan men dagens är nog de värsta. åkte med mamma på loppis innan, har alltid tur på gärdhem med böcker, hittar alltid böcker som jag vill ha:P såå idag klev jag in på bokavdelningen och mitt framför mina fötter står den en bananlåda full med böcker, jag slänger ett öga nedåt och ser ISFOLKET? med stora bokstäver, Jag ropar till typ oooohhhhh mammmmaaaaaa..... och kollar ner ordentligt, ISfolket KOMPLETT 1-47 böcker inbundna:D hahha snacka om att jag blev hysterisk!!! isfolket böckerna har jag men inte inbunda, så nu äger jag hela serien inbunden... yeeeyyy
och priset??? 450kr! haha jag är fan rik på lycka just nu, önska jag kunde säga de samma om kontot, det fyller sig då inte av lycka iallafall, men men!
såå bilder kommer, det är helt KEMPE GREATE!

hihi

Kommentarer
Klara säger:

Gud va kul ^^

2011-03-12 | 17:52:45
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
LiNa säger:

snacka om tur!;)

2011-03-13 | 14:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback