home...

hej hååå alla där ute, jag vet att updateringen varit kass men det är ju så att inspirationen til att blogga inte riktigt vart där och tiden har liksom prioriterats till annat, hursom så är jag här nu..
vi har börjat riva lite i köket här hemma, snart är allt golv ute och lister är borta.. såå skönt är det, kasnke imorgon ska det handlas färg och annat,
så det händer faktistk lite grejer som sagt;D

håller även på att planerar vårritten som kommer hållas även iår, LÅNGFREDAGEN DEN 22APRIL, så boka in den. DEt kommer ramla ned inbjudningar i era brevlådor så ni vet det. ALLA er medlemmar...
hursom så blir det nog kanoners..

det är ju lite planering, Grönt kort kursen kommer köra igång i svenljunga med snart, så dit ska jag och se om jag kan få körkortet för hästen:P den 8 och 9 april och sen är provet veckan där på. så dubbla dagar, ska bli intressant:D
får snart tider och sånt hoppas jag...

För er som inte vet vad Gröntkort är så ska jag förklara som sådant..

Alla som tävlar, från inbjudningstävling och uppåt ska ha tagit Grönt kort

Från det år ryttaren/kusken fyller 14 år är det obligatoriskt att ha ett eget Grönt kort. Du kan gå Grönt kort-kursen själv från och med det år du fyller 13. Barn som är 12 år och yngre kan rida på målsmans/annan myndig persons gröna kort. Barn rekommenderas ändå att delta i Grönt kort-kursen tillsammans med målsman som tar det Gröna kortet och ansvarar för barnets handlingar under tävling.

såå nu vet nu, det är som ett körkort för att få tävla kan man säga:D
och joo jag vet att jag är 23 år snart 24, men nja det är väll dags nu va? haha

Så för alla er som vill tävla, ta ett grönt kort så slipper ni tänka på det sen:D


Kommentarer
Klara säger:

Demonen heter Tamlin, vet inte vad jag tycker om Marco ännu har inte fått riktigt gräpp om honom riktigt. Men innan jag visste Vanjas hemlighet tyckte jag inte hon var särskilt speciell så det ger la sig :)<3

2011-03-22 | 19:32:10
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Nathalie säger:

Härligt att ni har kommit igång med köket - förväntar mig att det skall vara iordning när jag kommer tillbaka!! ;-)

2011-03-23 | 09:25:36
Linnea säger:

Jag har ju min Corona och rider och hon är ju 18år så jag kan inte tävla men hoppa clearrounder klara hon ju!

Men en lätt C är för svårt för henne!

Jag kommer hoppa mammas häst på tävlingar när jag blir äldre! Är det bra att ta kortet nu?

2011-03-24 | 11:46:40
Bloggadress: http://coookielover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback