hjärn tvättad-.-

fixade en skiva till mamma igår, med lite gamla rockklassiker på, jag lyssnar ju inte generellt på den musiken men jag kunde likförbannat alla låtarna, vilket tyder på att jag är hjärttvättad av mamma och pappa eller hur??
haha men det är ju lite roligt iallafall:D

sitter på jobbet nu, man har ju lite tid när man sitter vid en maskin som fungerar(ta i träd) och så dricker jag lite blåbärssoppa för jag e så satans förkyld, näsan rinner och jag nyser heeela tiden:/
såå det är väll förkylningens 6 vecka nu eller nått, suck

imorgon ska jag hämta tre shabrak som jag köpt på tradera, ska bli trevligt!! såå bilder kommer, tänkte ochså lägga ut ett nytt projket grundat på dessa tre shabrak:D

såå jag uppdaterar nog lite senare, det är frukost om ca 10 minuter! yey

Kommentarer
Klara säger:

Ska bli kul och se vad du ska hitta på med shabraken! :)<3

2011-03-24 | 11:03:54
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Linnea säger:

Du får krya på dig=)

Svar:Vad är grönt kort?

2011-03-24 | 11:38:45
Bloggadress: http://coookielover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback