helt klart nyfiken...

jaha så har snart denna dagen gått. har gjort lite granna iallfall...

Fixat tid för besiktning på bilen,
bakat
cyklat med hunden
- städat
-ringt sotaren
-diskat..

ja lite av de jag gjort, Nu ska jag laga mat och sedan förbereda min cykel från ett tur från starred ikväll, för jag och debbie ska ha myskväll:D gillar våra traditioner:P
ska bara ringe henne sedan och förbereda henne lite:d imorgon blir det nog läderputts hos mamma med syrran. dom har ju en del saker.
ska passa på att slänga med mina shabrak till D med, så kan hon kasnke tvätta dom i deras "skit" tvättmaskin:D haha

jaha? cykla med affe gick bra, men han var rädd för cykeln så han liksom sprang för livet i början men fick klämm på det på slutet, och dåå fick jag punktering på cykeln, men men det är ju så. man kan inte få allt eller hur?
erik ska kika påd en, det är ventilen som läcker tror jag, HOPPAS han kan fixa den:?

har även skrivit lite på en novell och kollat jobb. en vanlig solig dag kan man säga. FÖR snacka om att det värmde såå skönt vid middag, jag lät dörren stå öppen så jag kunde smita ut och sola lite:d härligt!! Anders var här med och bakade med mig, det var trevligt! fick shööötat lite skit och bakat en del..
Vaniljbullar
vaniljbullar med kokos
kanelbullar
rimbobullar... såå det blev en 60-70 bullar:D och god blev dom. Jag är inte mycket för kanelbullar(har aldrig tilltalat mig, men jag äter dom) hursom så prövande vi vanilj istället, SUCCÈ:D

OCh så har jag lite abstinens efter Vampire diarys, är på 16 avsnittet av säsong två, och nu är jag ikapp usa, eller hur man säger:D såå det 17 avsnittet kommer den 9april.. huhu älskar att det är så spännande just nu, LOVE damien, alltså han klår nästan Eric northman i coolhet:D fast han är ju ASA het... grrr

såå damien vs Eric

Kommentarer
Josäfin :> säger:

Åhh, jag har haft VD abstinens i en månad nu :o

Men nästa vecka kommer det ut... !!! :D:D



och btw, Staffan är hetast 8D

2011-03-30 | 19:19:29
Bloggadress: http://jossanamigo.blogg.se/
Klara säger:

Du och dina vampyrer XD

2011-03-30 | 20:18:24
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback