gekås avklarat!

har fixat med lite papper och annat till kvällen, årsmöte för ryttarna idag och det ska bli riktigt roligt! har en del att ta upp vilket känns uppfriskande på ett sätt hoppas bara de andra förstår:D

gekås blev lite över budgett ,men jag hittade en jacka som jag var tvungen att köpa, den var på nedsatt pris och gick därför på 104kr:D ganska lagom för en fin jacka, ska lägga upp bild på den lovar,
hittade även en ny grimma till A, dock e jag lite osäker om jag verkligen betalde rätt pris för den, det satt en lapp på men när jag betalat i kassan och kikade närme såg jag att det var en lapp för en grön grimma och dessutom fel storlek? såå frågan e vad jag betalade för. det blev billigt dock:/ så jag vet inte om jag har begått nått brott? hmm hihi jajaa jag är redo att betala det som behövdes för grimman för fin var den, dessutom låg den bland en massa andra grimmor så kanske har den helt enkelt hamnat fel, fast just nu är den rätt:D bilder kommer...

Köpte en manborste och piggborste, köpte även godis. såå det var typ de mesta, lite nagel produkter med:D
Imorgon ska jag jobba, det känns bra. dock lite motvilligt för jag hade gärna haft ett fast jobb istället, vet ju att det blir en massa hattande igen och man aldrig känner sig säker om man får jobba hela veckan eller inte. suck...
men nja jag får väll bita ihop, de e ju trevliga jobbarkompisar!

nää nu ska jag byta nagellack:D såå bye så länge

Kommentarer
Lina säger:

hittade du dom skorna du ville ha? var det mycket folk?;)

2011-03-04 | 09:12:43
Klara säger:

Det är ju inte ovanligt att grejer hamnar på fel ställe ;P

2011-03-04 | 09:16:15
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Josäfin :> säger:

sv: ja precis! :D

Jag tävlar inte så mycket själv men jag föjer alltid med mina kompisar när de gör det :D

I Maj ska jag dock starta en start-färlttävlan med Amigo :D

Ska du tävla någe då? :D

2011-03-04 | 15:05:49
Bloggadress: http://josanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback