det snöar....igen...

jo det snöar för fullt, villket gör att man tappar lusten att gå ut och att rida, men jag ska ändå föröska ta mig ut idag och rida lite, vägarna är ju hala så det får bli en lugn tur, måste ju starta henne nu, få upp en bra konditon, dressyr träningarna kör igång snart och även en del hopptävlingar. och alpina ser ut som en falukorvXD

snörvlig och nysig ochså, satans förskylning som inte vill ge med sig, men jag ska nog bli av med den snart, hoppas jag iallfall:D

nu ska jag skriva en stund och sedan ska jag sy färdigt klaras klänning:D sååå jag säger bye så länge:D

love

vill ha sommar!!!

sommarbetssläpp:D simson... vad ren han är här, ni ska bara veta hur svårt det är att hålla en smutsglad ardenner ren, speciellt när han är så här ljus:D hihi

Kommentarer
hamreryttarna - jossan säger:

jossan svarar: aa verkligen skit snygga!:D

2011-03-12 | 11:58:29
Bloggadress: http://hamreryttarna.blogg.se/
LiNa säger:

gud fina bilder:) jag längtar också till sommaren. jag vill inte hha mer snöö.............

2011-03-13 | 14:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback