ber om ursäckt...

mycket dålig uppdatering, men det har varit berg och dahl bana här hemma, och en sambo som e som ett barn, kräver 100 procent av min uppmärksamhet? vad gör du? vart ska du? sikken pärs... men nja jag får ju inte skämma bort han så här sitter jag...

dagen har varit sådär, med tanke på omständigheterna så kunde den vart bättre, men man får ju ta det man får.
dock blev jag förvånad idag, och jag antar att det har sin gång att det ska bli så. NEJ inget svar på alpinas blodprov än suck... men jag fick ju svar på en annan fråga, men jag tänker inte lufta mig om det här. faktiskt så rör det mig inte i ryggen just nu, det som är gjort är gjort och det är inte mitt fel... såå glömma är bäst.

jobbat för er som inte fattat det, men jag ska skriva ett låååångt inlägg imoron, för nu ska jag hämta in wilmer och krypa ner i sängen:D

Kommentarer
Lina säger:

är du nyfiken efter alpinas blodprov?? blir du glad eller besviken om hin har ett litet föl imagen?? =D

2011-03-30 | 12:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback