alltså... FAN

jag kan inte fatta alltså, hur kan jag ha sån jäkla otur??? dagen har varit så bra i övrigt och så PANG?? fan fan fan fan fan fan fan fan

Jo jag ska förklara... Idag när jag var på väg att hämta erik(i vanlig ordning) jag har jobbat för er som undrar, hursom skulle jag hämta erik och funderade på en annan liten genväg, slänger ett öga mot en av skyltarna(över vägen) och tittar på vägen igen, och DÄR står då plötsligt en bil. Jag ställde mig på bromsarna och började väjja, men det gick inte. Så pang som sagt... Min bil har en krossad framlampa och till ALLAS förvåning ett hål i stötfångaren, (han) jag körde på fick repor på sin stötfångare bak...  Gubben hade nämligen bytt fil och liksom trängt sig in mellan mig och bilen framför, och antagligen gjorde han det fort för jag inte uppmärksammade det.. såå pang... och en stötfångare och antagligen en hel det tusenlappar fattigare... snacka om att jag är deppig!! jag vet att min bil inte såg så mycket ut för världen innan men nu är den nog skrot mina alla vänner, såå bye bye.. forden.

erik tror inte det är värt att laga upp den, inte heller tror jag det men soms agt just nu har jag dåligt samvete(förvånade va??) och huvudvärk..
fruktansvärt beskriver nog det mesta just nu, så jag ska städa huset nu för att kanske lätta samvetet lite, annars hittar ni mig under täcket i sängen, och tycker synd om mig själv och hela världen... fan..

Kommentarer
Klara säger:

Uscha, tur att ni inte skadade er ialla fall ....

2011-03-25 | 15:13:39
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback