truddelutt...

god morgon alla ni som sover tills nu, lyllos er... hade nästan gjort vad som för att få ligga kvar idag... MEEN nu sitter jag här och väntar in godsett som ska komma snart, jäkla micke har semester så nu har man ingen att reta och shööta med:D ska erkänna att jag saknar honom lite grand, han är så tacksam att reta:P
hursom så känner jag av i musklerna idag att jag red igår, vissa muskler har nog vilat till sig skulle jag tro:P

jaha? vad mer?
värkar bli en stressig e middag och det känns lite surt! men nja resten av veckan är väll räddad iallafall:P

såå shaoo och shöööss

Kommentarer
Nathalie säger:

Hehe god morgon - eller skall jag säga god förmiddag kanske! :-P

2011-06-15 | 12:17:25
Klara säger:

Haha det är alltid kul att ha någon att retas med - så länge den inte tar illa vid sig såklart! XD

2011-06-15 | 21:58:44
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback