söndag??

hur hände detta?? alltså kan nån förklara för mig hur 3 dagars ledighet sa shoff och sen var över???
hummm... hursom så har jag haft en trevlig helg med MYCKET god mat och gott sällskap... mycket jordgubbar me.. hehe :D mums

i fredags var vi hos eriks morfar och fikade lite, mycket trevligt. Sedan åkte vi till Johanna och Magnus.. och grillade och spelade lite spel.. suveränt roligt!!
lördagen åkte vi till maria och klas och åt mat, JAG har längtat efter svärmors mat, hon är grym på att göra det!! såå mätt och belåten blev man..
söndag(idag) har jag tvättat och städat, tvätt finns de ju kvar och damsuga men det är en dag imorgon med, just nu vill jag sitta och ta de lugnt..

btw köpte två vita muggar idag, ska se va jag ska göra med dom:D ska bli roligt iallafall:D
såå shööös på er...

Kommentarer
Klara säger:

Vad var det tänkt att det skulle bli för något på dom muggarna då? :)

2011-06-27 | 10:27:23
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback