sholahopp..

såå en liten dö stund, ska se lite hur dagen kommer se ur men samtidigt är det skönt för de e nästan som fredag ida... fast jag jobbar ju på fredag så jag kan ju slå vad om att helgen som kommer kommer kännas weird!
jaha? på menyn imorgon står det loppis för hela slanten:D yeey
åhaga loppisen går av stapeln och jag och svärmor och moa kommer stå och rycka i handtagen när de öppnar:D hihi

måste ha ut pengar idag... såå det blir ett stopp på maxi innan jag åker hem och risken är att de blir en mjukglass... åkte egen bil in idag. erik brukar ju åka med mig om ni inte visste de, men idag kunde jag sjunga heeeela vägen in, visste ni at sjungandet gör en väldigt pigg för man syresätter blodet väldigt bra när man drar in luft titt som tätt, hehe men jag sjunger hella vägen in iallfall.. love it!
erik ska besiktiga mitchubitchin... ehhh de stavas inte så men nja ni fattar... vi kan kalla den bitchen för det är lättade..

jaha? va mer?? fortfarande på jakt efter porslinsfärg.. ska ju fan inte vara såå svårt!! men uppenbarligen.. suck
kramis till er alla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback