shitt!

alltså ja e pank, hehe jo de e sant! inte för att de igentligen e nån nyhet men det känns extra tungt denna månaden, mycket räkningar och mycket utgifter men alldelles för lite pengar?? nån som känner igen sig? men frågan är om de blir bättre att tjäna mer? frågan är om man inte bara skaffar sig fler utgifter då..

hursom så skrapade jag ihop småpengarna i min sparburk och åkte på loppis:D ÅHAGA loppisen, har bara ett ord.. wow! alltså för mycket saker och framförallt för mycket folk, som de ska vara! hursom så ska jag defentitivt ha ett eget bord nästa år... de ska bli såå kul!! loppis e kung!

köpte iallfall, två tavlor 10kr
ett par kängor(nya) 50kr
fyra margaritas glad 40kr
tre små pajformer 15kr
slutsumma= 115kr.... ganska nöjd.. bilder kommer..

hursom så känner jag mig små stressad och orolig.... orolig mest, kanske ska jag ut och springa, men igentligen borde jag laga mat först... kan nån förstå sig på mig? för mycket i huvudet.... tror det sprängs snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback